2012. augusztus 28., kedd

Ruhák :3

Csütörtökön megérkeztek River ruhái *________* Késő délután bontottam ki a csomagot, ezért csak felrángattam Riverre, hogy ne meztelenkedjen Alice előtt x) Pénteken le szerettem volna fényképezni, ezt a tervet egy-két technikai probléma hiúsította meg >.> De sikeresnek bizonyult a hadművelet szombaton :3 A képek az ágyamon készültek (elnézést a háttérbe pofátlankodó plüssökért/párnákért), mert előtte állva eltaknyolt 2x, többször pedig nem kockáztattam >.<'
Ja, és ha már szinte minden pillanatot megörökítettem, megpróbálom egy mini sztorivá alakítani ^.^


River: Nincs még hír a ruhákról? 
Hana: Nem szereted ezt a kötött ujjatlant? ^^
River: Nem igazán...


Hana: Pedig ebben jól látszik mindened xP
River: nem tehetek róla :$


Hana: Jól van, nem viccelődöm. Megérkeztek ^^
River: Komolyan?? *_______*


River: Kérem szépen :3
Hana: Csukd be a szemed ;)
River...
Hana: teljesen!

Hana: Így már elviselhetőbb. :3
River: ...

Az egyik legfontosabb ruha: alsógatya ^^













Nos.. több képet már nem rakok fel, szerintem ennyi is bőven sok volt ^^"

4 megjegyzés:

  1. Daww, tündéri volt ez az öltözködés, a gatyahúzás lett a kedvencem. :D A végeredmény meg... *-* Olyan csini lett, imádom a térdzoknikat. xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük :3 Eléggé macerás volt így öltöztetni, de akkor megérte ^.^ Én is imádom a térdzoknikat *.* :D

      Törlés
  2. Szia,

    Nagyon tetszik ez a fotó sorozat. Hogy őszinte legyek nagyon meglepődtem mikor Handy megmutatta a fiadat, nagyon szép, de annyival másabb mint az Ő DIM ugyanilyen babusa...*-*
    De továbbra is fantasztikus kis krapek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szió ^^ Köszi szépen :3 Hát igen.. a típuson kívül nem sok mindenben hasonlítanak :D

      Törlés